מכירה וילה, Stara Kapela, Zagreb region, קרואטיה, Stara Kapela 90

מכירה - Cod. 29339

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 934 m²
  • חדרים: 21
  • רצפה: 3

לינה: 934 m2 וילה עם שלושה בתים עזר נוספים של 441 M2, פארק פרטי של 10,000 m2

צופה זמן: על פי בקשה

וילה של 934 M2 ו בשטח כולל שלושה בתים עזרו 441 M2, ממוקמת ליד זאגרב, בסביבה שלווה באזור הכפרי, באזור הפרק של 10.000 M2. הוא מחובר עם זאגרב דרך כביש מהיר. הנכס הוא לגשת מהכביש על שני צדדים. הכניסה הראשית אל האחוזה עשויה ברזל יצוק מוצק, והמלון כולל גם מים משלה מעומק של 120 מטר.
בתוך הווילה יש חימום גז מרכזי, כולל 6 דודי אספקה ​​מיידיים. קומת הקרקע בנוסף כוללת חימום תת רצפתי. הקומה הראשונה וחימום קומת גג נפרדו מערכות חימום. לכל יחידה יש ​​דוד גז נפרד שאינן תלויות זו בזו. כיסויי הרצפה עשויים גרניט מעולה, משיש, ורצפת עץ מהמדרגה ראשונה אקזוטית. הקירות הוכפלו, ב סנטימטר עובי 50-80. נגרות היא בעיקר אלומיניום. מכונה מדשאת כיסוח ותחזוקת פרק, כמו גם מפוחי שלג כלולים. 2 קווי ISDN, 6 מספרי טלפון, חילופי max-טלוויזיה, טלפון, שרת עצמו להדגיש את הפוטנציאל העסקי של המעון הזה. אולם הכניסה מעוטר באמנות ויטראז '. בקומת הקרקע יש סלון גדול ויפה עם חלל ספרייה, מטבח, משרד ומרפסת גדולה המחוברת למטבח. לוילה 13 אסלות ו -5 חדרי אמבטיה. הקומה הראשונה כוללת אחת דירת חמישה חדרים ודירת שלושה חדרים אחד. אזור הלופט כולל 13 חדרים מרווחים. חדרים יכולים להיות מנוצל חדרים בפועל בתוך המרפאה.
רכוש אידיאלי למרפאה פרטית, אלא גם עבור ביתו הפרטי יוקרה, או עניין מסחרי אחר (תיירות כפרית, מגורים אקסקלוסיבי עבור וכו קשישים). חובבי טבע שאוהבים לשלב בין העבודה בסביבה שקטה עם באווירה יוקרתית ורוצה להיות קרוב לעיר זאגרב יזהה את הפוטנציאל של נדל"ן זה. מדובר בהצעה, השקעה משתלמת בשל העובדה כי מעבר לרחוב יש מתוכננת מגורים לקשישים (עד 200 איש), הכולל מסעדה, בית מרקחת, מרפאה, בריאות ומתקנים אחרים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB