מכירה חדר שינה אחד, Zadar, Zadarska županija, קרואטיה, Borik

מכירה - Cod. 29915

  • טיפולוגיה: חדר שינה אחד
  • אזור: 54 m²
  • חדרים: 1
  • רצפה: 1

דירת חדר שינה אחד אטרקטיבי במיקום מעולה ועם נוף יפה לים, ממוקם Borik, ב Zadar. הדירה ממוקמת בקומה הראשונה של בניין מגורים עם ארבע יחידות דיור. הוא מורכב אולם, מטבח, פינת אוכל, סלון, חדר אמבטיה, בית, חדרי שינה, מרפסות מרווחות וכן מקום חניה שהוקצה בחצר והאחסון במרתף. שטח הרצפה הכולל נטו השמיש הוא 54 M2.

המבנה עשוי טוב מאוד, חלונות PVC בנוי עם זיגוג משולש (בחדר האמבטיה וחדרי עם כילות נגד יתושים), בידוד 10 ס"מ, אבטחה דלת הכניסה ואש. הבניין מחובר לרשת מים וחשמל וכן biotreater לסביבה. הגדר את מערכת השמש למים חמים תת רצפתי חימום המים בכל החדרים פרט לחדרי השינה. חימום וקירור מופעל וחום אלגנטים משאבות.

הדירה ממוקמת במיקום מעולה. Seaview משתרע כמעט מכל זווית אפשרית של הדירה בשל המיקום שלה מעולה זה לא הקף אפשרי. הבניין נמצא בשלבים הסופיים של תכנון, ויושלם מלא בסתיו 2016 אבל הדירות כבר עכשיו, מוכנות לעבור.

הדירה ממוקמת Borik שכונת זאדאר, ידועת חופי החוליים החלוקים שלה כי מצוידים היטב עם מתקנים נוספים לבידור ובילוי, ובכפר יש מתקני ספורט. Borik היא יעד עבור החופים היפים ונגיש מומלץ למשפחות עם ילדים, מגוון רחב של מתקני ספורט בקרבת המרכזי של Zadar, חצי האי, לעשות את זה מעניין עבור אנשים האוהבים הצעירים. יש לו חלק מעולה של העיר עם תחבורה ציבורית, יש מסעדות מעולות, פאבים, מועדוני לילה פרקים לילדים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB