מכירה מלון, Crikvenica, Primorsko-goranska, קרואטיה, Bana Jelačića 6

מכירה - Cod. 24458

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 7915 m²
  • חדרים: 130
  • רצפה: 5

מלון פרק 3 * ממוקם במקום הטוב ביותר של Crikvenica ריביירה. העיר של Crikvenica מדורגת בין אתרי נופש האקלים וחוף ים האירופיים המפורסמים ביותר. בשל עמדה חיובית במיוחד ואפילו אידיאלית גיאוגרפית בתוך החלק האטרקטיבי ביותר של מפרץ קוורנר, ומרחק קצר ממרכזים העירוניים הגדולים ביותר קרואטי ואירופיים, Crikvenica הוא היום אחד היעדים המועדפים ביותר האדריאטי.
מלון 'פרק' נבנה בשנת 1920 עבור הבעלים הראשונים שלה ד"ר Siedl של וינה כסנטוריום מחלות בדרכי הנשימה, ומאוחר יותר הפך מקום מפלט המועדף על ידי אורחים אוהבים ים ולנוח.
הנכס ממוקם בשקט, מוקף ירק ומיקום שקט, כ. 70 מ 'מהים.
בניין המלון כולל שטח ברוטו של 11.695. מ"ר, עם שטח מגרש של 2.678 מ"ר. מטר, ויכול להכיל 287 אורחים. יש בו מסעדה, טרקלין קוקטיילים, אולמות כנסים, ילדים לשחק-חדרים, בריאות ומרכז רפואי, אספרסו בר חיצוני, חניון וכו '

קיימת אפשרות לבניית גג שטוח, כמו תכנית תכנון העיר של אזור מלון זה חוזה סטנדרטיזציה של גבהים בניין, כמו גם הרחבת הכביש בסמוך למלון תמורת 2.5 מ ', רוחב כביש כל כך הסופי כוללים כביש, מקומות מדרכה וחנייה יהיו 9.5 מטרים. כביש זה יהיה כביש חד-סטרי, ותוכניות תכנית תכנון העיר לבניית חניון תת-קרקעי, ואילו חידוש מלון פוטנציאלי כולל "חדרים חכמים", בריכה שחיה עם מי ים, קיבולת חניון גדולה יותר, כמו גם השיפור של איכות חיים כבר קיימים, רפואי, קייטרינג ומתקני שירותים.
השיקום והרחבה הראשון של מלון "הפארק" התקיימו בשנת 1986. עכשיו מלון אינו פועל בגלל השחזור השני הוא בהתקדמות, הכולל: ריהוט חדש, חדרי אמבטיה חדשים, ריצוף רצפת אבן חדש, מחדש הולם ומחדש ציוד של שירותי הסעדה ושירות.
לאחר שחזור, מלון הפארק יהיה קטגוריה 4 * ויהיה להתאים 287 אורחים.

מלון הפארק הוא רכושם של החברה d.o.o. Avrora Crikvenica, קרואטיה
הבעלים כיום מחפשים אופציה, לא רק למכירה אלא כשותפות.
אנחנו לא מוכרים אובייקט!
אנחנו מוכרים פרויקט השקעה!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB