מכירה בית, Bribir, Crikvenica, קרואטיה, 33, Podskoci

מכירה - Cod. 27888

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 130 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 2

בית אבן ישן הממוקם בכפר הציורי של Bribir, קרואטיה! Bribir ממוקם באופן אידיאלי עבור אנשים המעוניינים חוף הים חופשה, סקי, mounteniring או רכיבה על אופניים, והוא רק 6 ק"מ מהעיירה של נובי Vinodolski. האוויר צח הר בעוד היא נהנתה קרבה מהחופים האדריאטי.

בית האבן נבנה זו מורכבת משתי רמות. ברמה הכניסה, יש חדר משפחה ענקית עם ריצוף אבן יפה, אח, המטבח וחדר האמבטיה. ברמה העליונה שלושה חדרים המשמשים כיום כחדרי שינה. הבית מגיע מרוהטות מוכנים לנוע. תהין כל מכשירי המטבח, כלי, כמו גם מכונת כביסה.

הכניסה לבית היא גם מהרחוב או בחלק האחורי של הבית. הגן מוקף חומת אבן גבוהה. יתר על כן, יש גם נקודת כניסה לגן מאזור החניה משלך.

אחת התכונות הכי היפות של הבית הוא מרפסת גדולה הפונה לגינה, עם כניסה מחדר המשפחה. במהלך חודשי הקיץ, זה הוא מקום תחליף שבו אפשר לבלות את כל היום בנוחות, והיכן שלש התאנה לספק צל נעים במהלך בחום באמצע היום.

במתחם ישנם שני מבני אבן שנבנה קטנים. אחת וכיום משמש סככה. יש גם מבנה נוסף של כ 28m2 עם קירות אבן רצפת בטון. אחד זה עשוי להיות חדר התחביב שלך, שטח אחסון גדול, מאורה, או אפילו יכול לשמש לחדר מיון עבור אורחים נוספים כאשר שלושה חדרים בבית אינם מספיקים.

מלבד העובדה כי בבית יש חשמל ומים זורמים, יש באר מי אבן עתיק פונקציונלי בחצר מלאה במי גשמים ברורים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB