מכירה וילה, Krapina, Krapinsko-Zagorska, קרואטיה, Mihovljan 391

מכירה - Cod. 42797

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 135 m²
  • חדרים: 7
  • רצפה: 1

זגוריה הקרואטית - החלק המרכזי של חבל ארץ אידילי זה, בעיירה Mihovljan ליד Krapina, על גבעת זגוריה יפהפייה ממנה הנוף מגיע עד להרי סלובניה!

בית זה מרוהט ויש בו 3 דירות להשכרה (השכרת הדירה או כל הבית לסוף שבוע).
סה"כ שטח מגורים 130 מ"ר, מרפסת 45 מ"ר. הוא ממוקם בגובה 500 מ' מעל פני הים, סה"כ 4000 מ"ר קרקע עם 50 עצי פרי, מתוכם 1000 מ"ר יער אורנים. לכל דירה מטבח, חדר רחצה ומרפסת, כל אחת ל-2 אנשים.

הקיבולת הכוללת של הבית היא עד 25 איש. אם אתם רוצים לברוח מהמולת העיר, מחויבויות עסקיות ורוצים להיפטר לחלוטין מהלחץ, הבית הזה עם 3 דירות הוא המקום האידיאלי לכל סוף שבוע או שהייה ארוכה יותר.

כמו כן נותנת אפשרות להמשיך בעסק המבוסס של השכרה לחגיגות שונות של מסיבות רווקות, מסיבות רווקות, ימי הולדת, אישורים וחתונות קטנות יותר.

בית זה מהווה מיקום תיירותי מצוין המפתה במיקומו ובמרווחתו כמקום מושלם לחגיגות או פגישות עסקיות של עד 25 איש, כי כל החלל מורכב ממרפסת פנימית גדולה עם תנור לחם, מטבח, חדר ל פגישות עסקיות עם בר קפה מודרני. הוא מכיל שלוש דירות ו-4 חדרים זוגיים, והוא יכול להיות מקום מושלם למסיבות קטנות יותר, ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקות או כמתנה לירח דבש...

בנוסף לכל הבית, ניתן לשכור דירות בודדות לשני אנשים, כדרך אידיאלית להימלט מהמולת העיר ולהתמסר לחלוטין לטבע, להתחדשות בשקט ובשלווה של הרוואסקי זגוריה, הרבועה הירוקה.

מרכז הבריאות הקטן מורכב מג'קוזי, סאונה, חדר כניסה עם כסאות נוח ופינת ישיבה. בקיץ ניתן לפתוח את קירות הזכוכית וליהנות מהנוף היפה ומהאוויר הצח. בחורף החוויה עוד יותר גדולה, תיהנו מהסאונה והג'קוזי כשהכל בחוץ מכוסה בשמיכת שלג לבנה!

השטח שמסביב לבית כולל עד 4000 מ"ר ומשתרע על כל הגבעה, שם התקבל היתר בנייה, ובעתיד ניתן לבנות מחנה קטן יותר או בקתות נופש נוספות. סה"כ שטח מגורים 130 מ"ר, מרפסת 45 מ"ר. הוא ממוקם בגובה 500 מ' מעל פני הים, סה"כ 4000 מ"ר אדמה, עם יותר מ-50 עצי פרי, מתוכם 1000 מ"ר יער אורנים טהור.


כמו כן, נוכל להציע בתים גלמפינג ואקולוגיים איכותיים לתיירות, לפי העיצוב שתרצו ושנוכל להרכיב עבורכם בתצוגת תלת מימד תוך יומיים. הבתים יכולים להיות להשכרה או לצרכים הפרטיים שלכם ותוכלו לראות את הדגמים שלהם כשתבקשו מאיתנו בירור!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB