מכירה וילה, Maslinica, Island Solta, קרואטיה, Domovinskog rata 76

מכירה - Cod. 39403

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 150 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 2
  • תנאי בנייה: Excellent

וילה יפה ומרוהטת לחלוטין למכירה של 150 מ"ר בשתי קומות עם בריכה פרטית, ממוקמת במיקום שקט בחוף האדריאטי הקרואטי באי סולטה, הכפר מסליניקה, בסמוך לעיר ספליט ושדה התעופה הקרוב ביותר ספליט רק 25 ק"מ משם, רק 250 מ 'מהים. הוא ממוקם בשטח יבשתי של 420 מ"ר ומשתרע על שתי קומות ומציע נוף לים. קומת הקרקע מורכבת ממטבח עם פינת אוכל, סלון, חדר אמבטיה, מזווה (2 מ"ר) וחדרים נוספים של 12 מ"ר. הסלון יוצא למרפסת מרווחת של 30 מ"ר עם אח חיצונית ובריכת שחייה. בקומה הראשונה ישנם שלושה חדרי שינה, חדר אמבטיה ושתי מרפסות. הבית מרוהט ומאובזר במלואו (טלוויזיית SAT, מיזוג אוויר, אבן סגטית, מטבח שלם עם מדיח כלים) וככזה הוא למכירה. גן מעוטר להפליא מרוצף באבן בנקובץ, ויש בו בריכת שחייה בגודל 6X3 מ '. לבית זה יש דרך גישה לאספלט ושתי חניות. הנכס מסווג עם 3 כוכבים והבית בדרך כלל מושכר עם תוצאות מצוינות. בקר באתר האינטרנט שלנו: www.villamaslinica-solta.com. לתמונות מלאות אחרות וכל המידע, אנא אל תהסס לשאול אותנו ללא התחייבות. אני מוכר אותו כבעלים ללא מתווכים ואין עמלה למכירה. האספסוף: +385915226232 (WhatsApp / Viber).
€ 450.000,00. המחיר אינו קבוע.

בית נופש משפחתי מקסים עם בריכת שחייה, 'Villa Maslinica', ממוקם בחלק הגבוה יותר של היישוב, הרחק מהרעש של יעדים תיירותיים צפופים, מה שהופך אותו לאידיאלי לבילוי ומנוחה.

הוילה מאובזרת ושופצה לאחרונה (2018). זה מתאים למשפחות עם ילדים וקבוצות של עד 7 אנשים.

כל החדרים זוגיים וממוקמים בקומה הראשונה, הממוזגת. חדרי אמבטיה משותפים עם תא מקלחת ממוקמים בקומת הקרקע ובקומה הראשונה.

הסלון עם טלוויזיה בכבלים ואינטרנט אלחוטי ממוקם בקומת הקרקע. ילדים ומבוגרים יתלהבו מהמרחב שליד הבריכה, שם יוכלו לשחק טניס שולחן וחצים חשמליים, והכל תוך האזנה למוזיקה ממערכת ה- Hi-Fi.

תוכלו ליהנות גם מהגן, מהמרפסת הגדולה ובריכת השחייה הפתוחה (מים רגילים, לא מחוממים). כדי ליהנות מאוכל בצל המרפסת, תוכלו להשתמש בברביקיו המגודר.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB