מכירה מלון, Orebic, Peljesac, קרואטיה, Brace Radic

מכירה - Cod. 25085

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 510 m²
  • חדרים: 11
  • רצפה: 4

הבית ממוקם בדרום Dalmacia, בפינת הדרום-המערבית של חץ האי Peljesac, בעיר Orebic כ -100 קילומטר רחוק מדוברובניק השכנה האי Korcula המפורסם. אזור זה הוא בצדק מפורסם למראותיה והמונומנטים היסטוריים. יתר על כן, זה גם אזור גידול יין נודע. יין הדגל שלה, Dignac נחשב לאחד אם 10 היינות הטובים ביותר בעולם.
הבית ממוקם 120 מטר רחוק מחוף ים החולי של Peljeski Riviera המוקף צוקים סלעיים.
יש חוף ציבורי ממש מול הבית הפופולרי בקרב משפחות עם ילדים.
המוטל 25-בת הוא רעידת אדמה הוכחה, בניין נוח ואסתטי. (הבית תוכנן, עוצב ונבנה / נבנה ביסודיות מכל היבט, כגון יסודות, קירות, concreting, וכו 'חשמל - תיעוד כל התכנית והבנייה זמין).
האורחים מתקבלים בברכה על ידי עץ ענק דקל, leanders וכמה צמחים אקזוטיים יותר בארץ 520 m2 שמוקף בגדר. יש גם חניון שמאחורי הבית מציע נקודות עבור 5 מכוניות. החניון מוקף קיווי וסבכת כרם קטן. בנוסף, תוכל למצוא חצר אחורית של הבית שהוא מלא פירות עצים (תפוזים, לימון, קלמנטינה, תאנה). מגרש משחקים נבנו גם בחצר שהיא מקום נהדר לילדים לשחק ולהשתעשע.
בבית יש 4 קומות אדיבים 10 חדרים לגמרי. בכל חדר יש חדר אמבטיה "של" (חדר 2 ו -3 וחדר יש 7 ו -8 חדר אמבטיה משותפת) מצויד באמבטיה, כיור ואסלה. כל החדרים מרוהטים עם שידות, מיטות וארונות. בכל החדרים יש מרפסת ומשקיפים על לראות (חדר 2 ו -3 וחדר 7 ו -8 מניות מרפסת אחת).
כל החדרים אוהד, מזגן ומקרר. יתר על כן, יש סוויטה בבית שבו סלון, ארון בגדים 2 חדרי שינה ומציעות נוחות לאורחים. הסוויטה מרוהטת בספה, מיטות וחתיכות עץ שוויצריים של רהיטים ויש חדר אמבטיה שלו. על 2 הצדדים אתה יכול למצוא מרפסת 60 m2 מכוסה בגיר.
במרתף יש חדר כמעט 100 m2 מאובזר ומרוהט באוכל (2 מדיחי כלים, תנורים 3, תנורי מיקרוגל 2, ברזל, שולחן ביליארד ועוד המרתף יכול גם לשמש כטרקלין ומקום מפגש.
חדר המדרגות והמרפסת מכוסות בגיר; פסיפסי עץ מונחים על הרצפה בחדרים.
מים חמים מסופקים על ידי ספקי כוח סולארית.
בבית יש מוסך עם מדפים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB