מכירה בית, Biograd na moru, Zadarska županija, קרואטיה, Put Kumenta 16

מכירה - Cod. 40903

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 120 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 1

בית נייד כמעט חדש למכירה בפארק מחנה סוליין בביוגרד נה מורו עם הזכות להמשיך לחתום על חוזה עם המחנה לצורך השכרת המגרש.
בשנת 2016 היינו היישר מיצרן הבית הנייד, CR Abitare d.o.o. מלבין, קנו בית חדש, דגם מגנוליה, ועד כה היינו הבעלים הראשונים והיחידים של אותו. מגנוליה הוא בית עם שני חדרי שינה, 32 מ"ר עם אפשרות לארח 4 + 1 אנשים.
הבית ממוקם בפאתי החלק המערבי של המחנה, שם כמעט ואין תנועה. מלבד הבתים על חוף הים, אלה הבתים היחידים שאין לפניכם מתקנים אחרים ומובטחת לכם פרטיות, ובניגוד למתקנים שעל שפת הים, כאן תוכלו להירגע בשקט ובשלווה. זה כ -150 מטר מהחוף החולי, אליו מגיעים באמצעות מדרגות מרוצפות אבן. עם החיצוני המסורתי שלו, הוא משתלב בצורה מושלמת ביער האורנים של המחנה, מוקף בצמחים האופייניים לאקלים הדלמטי. לוחות כחולים-אפורים, גג אדום משופע וטרסת עץ לבנה מעניקים לו תכונה של בית חם. פנים הדגם הזה הוא מינימליסטי ובכך מאפשר תקשורת קלה יותר דרך החדרים, ומשאיר מספיק מקום לשינויים שונים כמו התקנת מדיח כלים בין אלמנטים המטבח. בחלק המרכזי יש אזור מגורים עם ספה, שולחן אוכל וכיסאות ומטבח. מאותו מקום נכנסים לשני חדרים ולחדר אמבטיה אחד, ואילו החדר עם מיטה זוגית כולל חדר אמבטיה משלו. אז, למרות שהוא צנוע, הקוטג 'הזה מספק שידת מגירות גדולה עם שני חדרי אמבטיה נפרדים, והחדרים המופרדים על ידי מרחב מחיה מאפשרים מספיק אינטימיות לכל האורחים. מכשירי החשמל בבית כוללים טלוויזיית LCD, מיזוג אוויר לקירור וחימום, מקרר 140 ליטר עם מקפיא, מיקרוגל, כיריים מובנות מנירוסטה עם ארבעה כיריים חשמליות, מכסה מנוע, קומקום, טוסטר ומכונת קפה פילטר. הסלון נפתח לטרסת עץ מקורה עם ריהוט גן. הטרסה סגורה בדלתות עץ, שהוכיחו את עצמה כמעשית ביותר כשמדובר בילדים קטנים וחיות מחמד. כמו כן, ליד הטרסה יש מקלחת חיצונית. ליד הבית יש מקום חניה פרטי.
חשוב להדגיש כי לאף אחד מהבתים שלנו אין התקנת גז. לכן, כל המכשירים פועלים בצריכת חשמל אשר כלולה בסכום חד פעמי ואין עלויות נוספות לרכישת בלוני גז, וחשוב מכך, אין דאגה נוספת לרכוש אותם.

אתה יכול להשתמש בבית הנייד לצרכים שלך ותוכל להשכיר אותו לתיירים למשך שארית התקופה כדי להפחית את העלויות שלך, ובסופו של דבר תוכל להרוויח כסף. למחנה משולם סכום חד פעמי בשנה בסך של 34,675 HRK, הכולל צריכת חשמל ומים ללא הגבלה. המחנה פתוח החל מה- 01.03. עד 31.10.
ראה תמונות נוספות באתר www.sunset-mobile-homes.com

מחנה סולין:
מחנה פרק סולין עטור הפרסים מסווג בארבעה כוכבים. הוא ממוקם ביער אורנים צפוף, רק 900 מ 'ממרכז העיר, אליו ניתן להגיע לא רק ברכב, אלא גם בטיילת דרך יער אורנים ליד הים.
במסגרת המחנה מאורגנים פעילויות בידור וספורט לכל הגילאים והרצונות, ואילו צוות מקצועי של אנימטורים אחראי על ארגון טורנירי ספורט, משחקים לילדים ומבוגרים וכן על תכניות בידור בערב במרפסת המחנה "גן האבן".
מיקום המחנה מציע אפשרות לצאת לטיולי יום רבים. כלומר, ליד Biograd na Moru ישנם פארקי טבע Telašćica ואגם Vrana, הפארק הלאומי Kornati, כקבוצת האי המפותחת ביותר בים התיכון והעיר Zadar, מרכז צפון דלמטיה עם היסטוריה יוצאת דופן של 3000 שנה, הממוקמת רק 28 ק"מ צפונית למחנה.
ממש בכניסה לביוגרד נמצא פארק השעשועים הקרואטי המפורסם ביותר Fun Park Biograd. תוכלו למצוא פרטים נוספים בקישור

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB