מכירה בית, Vir, Dalmatia, קרואטיה, Miljkovica

מכירה - Cod. 43042

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 70 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: -

בית משופץ למכירה על ידי הבעלים באי Vir, רק 80 מטר מהים. האי Vir נמצא בצפון דלמטיה, כ-24 ק"מ מזאדאר. האי מחובר ליבשת בגשר שניתן להסתובב בו בכל שעות היממה. חוף חלוקי נחל בקצה הרחוב, נגיש ב-2 דקות הליכה. הנכס הוא חצי של בית דו משפחתי, מופרד בגדרות, מופרד לגמרי, נפרד. הנכס ממוקם על מגרש עצמאי בשטח 183 מ"ר, עם מרפסת גדולה ומוצלת בשטח של 24 מ"ר, בנייה חדשה, עם חניה ל-2 מכוניות.

בבית סלון, פינת אוכל ומטבח, שני חדרי שינה, חדר רחצה עם מקלחת ומזווה. ניתן לצאת למרפסת המרווחת משני חדרי השינה. יש מחסן מאחורי הבית.

המבנה שופץ בשני שלבים. בשנת 2016 הותקנו דלתות וחלונות עץ חדשים לרחוב, וחודשו האיטום והבידוד התרמי של הגג השטוח יחד עם בטון סגור. לאחר מכן, חדר האמבטיה שופץ לחלוטין, וכן רשת האינסטלציה. במקביל, קיבלו החדרים חיפוי חדש, בחדרים ובשירותים הותקנו דלתות פלסטיק וחלונות חדשים עם תריסים. הבניין מצויד במזגנים. הבניין הורחב עם מרפסת מקורה מרווחת של 24 מ"ר מרוהטת עם גריל מובנה וריהוט נוח. הנכס מיוחד בכך שיש בו מי שתייה וביוב צנרת עצמאיים המחוברים לרשת השירות הציבורי. לבית הדו-משפחתי יש אספקת חשמל עצמאית ומד חשמל. הבניין במצב מבנית וטכנית מצויין.

המחיר כולל את כל הציוד והריהוט המודרני של הבית.

הבניין הוא מקום נופש פופולרי כבר שנים, עם אורחים חוזרים ובתים מלאים לאורך כל העונה. במידת הצורך, עדיין ניתן להנפיק אותו כמקום מגורים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB