מכירה בניין דירות, Fužine, Primorsko-goranska, קרואטיה, Lokve

מכירה - Cod. 42523

  • טיפולוגיה: בניין דירות
  • אזור: 429 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 2

למכירה בניין מעניין באזור היבשתי הקרואטי המבוקש ביותר באופן מסורתי - Gorski kotar. הנכס המדובר משולב להפליא במרכזה של העיירה היפה לוקבה. השטח הכולל של בניין מסחר ומגורים ייחודי זה מבחינות רבות הוא 429 מ"ר, 143 מ"ר לקומה.
באזור זה, הבעלים החדשים יכולים למקם ולארגן בצורה מאוד פונקציונלית מתקנים שונים למגורים ו/או הסעדה. הנכס פנוי ומרוקן לחלוטין מרהיטים ששימשו בעבר. ניתן לארגן כ-10 חניות בחצר הצמודה של 134 מ"ר. מקום חניה בנכס. בנוסף, לא מיותר להוסיף כי לחזית הבניין אוריינטציה טובה המציעה תצפית יפה לכיוון הרחוב והשכונה הקרובה יותר של היישוב הקשור. מקרקעין אלו הינם רכושו של אדם טבעי, ולכן הרוכש מחויב לשלם מס שבח בסך 3% בעת העברת הבעלות על שמו. מוכר הבניין ערב למסמכי בעלות תקינים ואפשרות לרישום מהיר של הבעלות על הנכס המדובר לקונה בטאבו. נשמח לקבל אתכם ולשרת אתכם ולסייע לכם במהלך העברת הבעלות על הדירה והעברת חשבונות החשמל והחשמל על שמכם.
בהחלט יש לציין שאם אתם מחפשים מקום בו תוכלו לנוח את נשמתכם וליהנות מהפרטיות שכל כך קשה למצוא היום, Lokve הוא מקום מצוין עבורכם. ממוקם בלב גורסקי קוטר, המקום הקטן והאידילי הזה הוא גן עדן אמיתי לכל מי שרוצה להטעין מצברים באוויר הצח עם ציוץ הציפורים, ריח עשבי תיבול ארומטי באוויר ודממה שלא מופרעת על ידי רעשי תנועה או עבודות בנייה בשכונה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB