מכירה וילה, Šilo,Polje, Primorsko-goranska, קרואטיה, Braće Franolić 27

מכירה - Cod. 41934

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 210 m²
  • חדרים: 7
  • רצפה: 1

בית יפהפה עם 4 דירות-, קרואטיה, האי קרק, סילו, 250 מ' מהים והחוף, במיקום מעולה ושקט עם גינה גדולה, מוסך וחניה
האי Krk, Šilo- בית יפהפה עם 4 דירות/דירות למכירה, רק 250 מ' מהים וחוף הים, ממוקם במיקום מעולה ושקט, עם נוף יפה לים ולגן ועם גינה גדולה ויפה. , כולל מוסך וחניה.
הבית כולל 210 מ"ר שטחי מגורים והוא נבנה על מגרש של 710 מ"ר בו 2 חניות עם סה"כ 3-4 חניות. לבית גינה יפה וגינה גדולה מלאה בצמחים ופרחים ים תיכוניים ומרפסת גן ומנגל חיצוני. ליד הבית נבנה מוסך כבניין נפרד (עם 1 חניה ומקום אחסון לכלי עבודה).
הבית נמצא במרחק של 250 מ' בלבד מהים ומהחוף, כלומר כמה דקות הליכה, מה שתורם לאטרקטיביות ולערך שלו.
הבית עצמו מורכב מקומת קרקע וקומה ראשונה, ובסך הכל 4 דירות, שלכל אחת מהן מרפסת גדולה ויפה עם נוף יפה לים ולגן.. בקומת הקרקע יש 2 דירות, דירה אחת שימשה כ דירה פרטית של בעל הבית והיא מורכבת מחדר אחד גדול, מטבח, חדר רחצה גדול, מסדרון, מזווה ומרפסת גדולה (כ-30 מ"ר), שחלקה מקורה וחלקה לא מקורה. המרפסת נגישה הן מהחדר והן מהמטבח. המרפסת של דירה זו היא גם המרפסת הגדולה בבית ומאוד נעימה לשהות ולהירגע ויש לה יציאה ישירה ונוף לגינה.
לדירה השנייה הממוקמת בקומת הקרקע יש כניסה נפרדת והיא מורכבת מחדר אחד גדול וחדר אחד קטן יותר, מטבח, חדר רחצה ומרפסת מקורה ויפהפייה המשקיפה וגישה ישירה לגינה.
בקומה הראשונה של הבית ישנן גם שתי דירות. הדירה הראשונה הגדולה יותר מורכבת מ-2 חדרי שינה, מטבח, שירותים ומרפסת יפה וגדולה של כ-17 מ"ר הצופה לים ולגינה. הדירה השנייה הקטנה יותר מורכבת מ-2 חדרי שינה (אחד גדול ואחד קטן), מטבח, חדר רחצה, מסדרון ומרפסת גדולה המשקיפה לים ולגינה.
בחלק האחורי של הבית מרפסת גן נוספת עם מנגל והגינה נטועה בצמחים ים תיכוניים (זית, הרדוף, הדס, דפנה) ומוארת בלילה ליצירת אווירה רומנטית ונעימה. כמו כן, בחלקו האחורי של הבית ישנו בור מים גדול יותר, אשר לאחר הכנסת אספקת מים מקומית לבעלים הנוכחי משמש להשקיית הגינה, אך ניתן לשחזרו ולחדשו בהתאם לרצון הלקוח.
הבית כולל אספקת מים מקומית, חשמל, צלחת לווין, חיבור לטלפון והוא ממוזג ונמכר מרוהט. על המגרש יש מוסך שהוא בניין נפרד וכלול במחיר.

הבית מהווה השקעה אטרקטיבית ביותר, אידיאלי להשכרה עונתית עם עסק השכרה מבוסס עם תפוסה מצוינת של הדירה של 5 חודשים בשנה ומחירי שכירות גבוהים. הבית יכול לשמש גם כבית נופש למשפחה גדולה יותר. בבית שהה הבעלים 6 חודשים בשנה באחת מיחידות הדיור, ששימשה כחלל מגורים פרטי. שתי יחידות דיור (שתי דירות), אחת בקומת הקרקע והשנייה בקומה הראשונה, מחוברות באמצעות גרם מדרגות פנימי, כך שהן יכולות לשמש כדירות נפרדות אך גם למשפחה אחת.


הנכס נמכר ישירות על ידי בעל המתקן, ללא מתווך, כך שהקונה אינו משלם עמלת סוכנות למתווך במהלך הרכישה ומסכים על כל תנאי המכירה ישירות עם בעל המתקן. בעל המתקן ערב (ערבות) לרוכש תיעוד בעלות תקין: תעודת בעלות, היתר בניה ושימוש, ללא כל שעבוד או שעבוד על הנכס וכן העברת בעלות תקינה.
ניתן ליצור איתנו קשר ישירות בדואר או בטלפון הנייד שלנו: 385 91 94 23 143 או קווי: 385 01 6526 815

הבית ממוקם רק 250 מ' מהים ומחוף הים, אליו ניתן להגיע תוך מספר דקות הליכה, מה שמוסיף לאטרקטיביות ולערך שלו.
הנכס נמצא ברחוב שקט מוקף בצמחייה ובחזיתו יש פארק. יתרון נוסף במיקומו של נכס זה הוא שיש פארק ושטחים ירוקים מולו וללא חפץ אחר, כך שמתאפשרת פרטיות הנכס. הבית גם קרוב למרכז הכפר והחנות הגדולה בכפר נמצאת במרחק של דקות הליכה ספורות בלבד מהבית.
אתה יכול ליצור איתנו קשר ישירות בדואר או בטלפון הנייד שלנו: 385 91 94 23 143 או במספר הבית שלנו בזאגרב: 385 01 6526 815
הנכס נמכר ישירות על ידי בעל המתקן, ללא מתווך, כך שהקונה לא ישלם עמלת סוכנות למתווך במהלך הרכישה

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB